All I want for christmas is you

God morgon! :) Vaknade imorse av en traktor/baklastare/nånting var just utanför fönstret och skottade, och var där i typ 45 minuter. Sen så kunde jag inte somna om, så klev upp, och hittade ett paket i min julstrumpa, haha! :) Julstrumpa livet ut ♥ Och i paketet var det en tidning, Veckorevyn, som jag faktiskt hade tänkt på nu på morgonen att jag ville ha, när jag hörde reklamen om den på radion :) Som en liten present med tidningen fick man en mascara från Face Stockholm :) Hoppas den är bra :)
Nej, nu ska jag gå och se hur det går för mamma med gröten, och läsa min tidning.
Ha en bra julafton!

Puss♥

Kommentarer
Postat av: emma

va har du fått idag dåå :D ?? hehehe

2009-12-24 @ 23:11:11
URL: http://eesundqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0