Awake

Vaken. Hade helt glömt att vi ksk skulle kliva upp och fira mamma, så kl halv tio kom Wilma in och sa att vi skulle fira henne, så d va bara att masa sig upp.
Nu ska jag gå och duscha så jag får testa min Spin Curl sen :)♥ Hoppas den funkar bra :)
Btw, mascaran jag fick igår från Face Stockholm sög! Från början såg det bra ut, fransarna var väl separerade och allt, men efter man blinkat några gånger började mascaran rinna ner i ögonen, så man börja se suddigt, tårvätskan som kom blev helt svart! Och självklart klistrade alla fransarna ihop sig! Tack vetja Isadora Build-Up Extra Volume mascara! Me lööv!
Nej, ni får hare, nu ska jag bege mig mot duschen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0