Bilder från kvällen♥

Hemma från kusinerna :) Fått en massa bra saker, ska plåga er med bilder från kvällen, och tänkte även lägga upp bilder på det jag fått :)

Syster


Alla julklappar


Att två barn kan vara så glada över kameror..


Syskonen Söderlund


Vi hade sötast tomte av alla!


OK


Mina julklappar :)


Birgit, Wilma, Martina, Bosse, Marica


Bara för att Oliver va söt


Marica, Sandra, pappa




Dethär är vad jag fick:
1. Minneskort till mobilen, 4 GB!!
2. Hårsnoddar
3. Set med duschtvål, parfym och body lotion från Bruno Banani
4. DVD-Flickan som lekte med elden
5. Set m rakhyvel och rakgel, hihi (A) VÄLBEHÖVD!;)
6. French manicure set.
7. Klubba med motiv
8. Spin Curl Hårtork från Remington (L)(L)♥
9. Manikyrset
10. Rosa ljusslinga ;) Nu blire porrrrbelysning haha
11. Set m duschtvål, body lotion och glimrande hudkräm



12. Linne från Only..Haha, begagnat från Claudia..
13. Huvtröja från BikBok ♥♥
14. Tunika från Gina Tricot


15. Tubhalsduk från Gina Tricot
16. Jacka från H&M, ska bytas, antingen till annan storlek lr helt annan jacka.
17. Stickad halsduk från H&M


18. Sportbag från Nicks World
Ej med på bild: Handskar, svarta sockar och trosor.. Trosorna är <//3 Me do not like! Allt annat var typ sjukt bra!♥
Ajustja, höll på och glömma, gick rouge och ögonbrynspenna oxå :)

Aja, det var allt. Ursäkta alla oredigerade bilder, men är så trött nu, ska kliva upp imorgon och testa min Spin Curl♥ Sen kommer släkten och firar mamma som fyller år imorgon..Undrar hur gammal hon blir..? Hehe, jag har bra koll.

Puss

Kommentarer
Postat av: You know who!

Tack för mascaran älskling!!

Ses på Lördag!!!!

2009-12-25 @ 01:01:37
URL: http://claddzlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0