Blinded my eyes when the sparks grew bigger than your lies

Halloj
Idag är jag hemma, huvudet håller på att sprängas bort jag jag mår åt helvete. Kom och gråt med mig..
Aja, måste försöka dra mig iväg till genrepet av luciashowen på SARF ikv, den är ju trots allt imorgon. Kommer bli grymt bra tror jag! :)
Sen så är det ju den jävla luciabalen på skolan imorgon oxå, har fortf inte färgat mitt hår och kmr väl säkert inte hinna hlr, så får väl fara dit med min 5cm utväxt, men, vad spelar det för roll, folk är ju vana att se mig i det så..:P
Va hungrig jag är nu, känner jag. Har inte ätit mke idag, oturligt noog är all frukt förutom äpplena slut, och tyckte inte att dom var spec goda.. Får väl äta ngt mindre nyttigt ist :P
Bara för att jag har så otroligt tråkigt och har suttit och posat framför webcamen så(vissa bilder är ju liiite cp men);



VILL DU DANSA MED MIG IMORGON PÅ BALEN?
Det får du inte jag hatar att dansa.. Det enda jag kan dansa är typ tryckare, HAHA! Fast då får jag höra att jag är stel som en glasspinne..Kul.

Och så en skitbra låt:


Nu ska jag gå och duscha♥

Pözz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0