Meet me there

Shiet va jag är dålig på att uppdatera här nu..Men bloggen har lixom börjat kma i sista hand. Har ingen ork att skriva här och känns som om jag bara har en massa skit att berätta om, sånt som jag kanske inte vill att alla ska få veta.
Menmen, hade iaf dans nästan hela skoldagen idag, så nu sitter dom flesta danserna ganska bra:)
Imorgon är det innabandydag på skolan, hela skolan har bildat klasslag som spelar mot varandra.. Själv ska man inte vara med, utan ska hitta på lite annat bus ist :P Haha, nej men ska väl kolla på och göra ngt annat.
Onsdag blir väl typ dans hela dan oxå.
Torsdag ska vi visa upp danserna för hela skolan, måtte det gå vägen ;) Går bara skola till två då, sen så är det julloooov :D
Aja, nu ska jag hitta på annat tills min lilla kompis sätter sig vid sin dator :P

Hittade cp-gammal bild på mig och katt...

Haha, pusspuss

Kommentarer
Postat av: Frida

JAg tycker Killarnas del av dansen e bäst.. de bör inte gå åt skogen i alla fall ^^

2009-12-15 @ 07:56:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0