There's just one thing I need

Jaha, dethär var ju kul..
Sitter ensam hemma med 3 galna katter, 1 hund som jag inte vet vars den är och en döende kanin..
Mamma ringde när jag satt på bussen hem från stan och berättade att det var något allvarligt fel på kaninen, dom trodde först att hon var död men så såg dom att hon andades.
Jag tyckte att pappa skulle döda henne men han hade inte tid? Lol. Känner mig som värsta djurhataren när jag säger så, men seriöst, då slipper hon dethär.
Aja, kollade iaf till henne när jag kom hem, hon ligger där ute i buren likstel på lite spån. Hon rycker litegrann när jag klappar på henne men det är enda rektionen man får. Tog iaf och la dit lite spån och hö omkring henne så hon skulle kunna hålla värmen bättre, resten får hon klara själv, att jag ens bryr mig? Jag gillar inte ens kaninen..

Varit på stan med Claudia och BuRRe idag iaf, skulle hitta balklänning år BuRRe (och mig själv), men det var ju lättare sagt än gjort. All tid gick åt att försöka hitta ngt åt BuRRe men inget dög ju...
Var ju lite annat folk där oxå som man kände..Skulle ta år att räkna upp alla haha :]

Jaja, men ni får ha det så bra

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0