Dan före dan före dopparedan

Jaha, fattar inget i PhotoScape som jag skulle göra min bloggbanner i, så det får bli sen när jag har tid och ork att lära mig hur man gör.
Kom hem från Claudia idag iaf, var ju på stan och köpte julklappar igår, sen for vi somsagt hem till mig och sen till Claudia.
Köpte iaf typ 5-8 julklappar kanske, nu har jag typ 10 kr kvar haha :) Men-somturär så fick jag presentkort på 500 kr av farfar och Barbro, har typ 20 ställen att välja mellan att använda det på =D fettnajs =) Sen bör jag som alltid få 500 kr av farmor och lasse :D
I övermorgon är det julafton, känns sjukt! Tkr inte att det känns som att det är så nära, menmen, jag längtar som fan!
Aja, ha en fortsatt trevlig kväll alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0