Tonight

Va ska man hitta på idag då? Hade ju tänkt följa mamma till stan, men då kom hon på satt hon inte skulle dit imorse eftersom hon hade ont i en fotled lr ngt (?). Det sög. Så blir väl hemma som vanligt, inget att göra, typ försöka få ordning på rummet igen efter att Claudia var här, haha!
Vet fortf inte vad jag ska göra imorgon, verkar som om det blir hemma om ingen vill hitta på ngt!? Snälla, rädda mig från detta hemska öde! ;O
Ikv ska man iaf se på Victoria's Secret Fashion Show 2009 kl 20 på tv3. Får inte glömmas!


Fan, Claudia kom hem, jag saknar dig!
Nej, om man skulle ta och kolla om det finns ngt man kan ha på sig imorrn? =)

Later

Kommentarer
Postat av: Claudia

Åååh gumman saknar dig så jävla mycket!

Jävla ume..haha.

Du får drömma om mig,mer kan jag inte göra.. :(

2009-12-30 @ 18:38:02
URL: http://claddzlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0