Du om nån borde förstå att man inte gör såhär mot mig

Idag har jag..städat, städat och..städat, typ. Och inte är det färdigt ändå, blir som en ond cirkel när man ska städa, för då hittar man saker att rensa bort, och när man rensat bort det hittar man mer... Omöjligt, men nu är det bara att fixa bort det som är kvar, sen så är det färdigt typ, och det kanske hinns med imorgon innan jag ska till stan :)
Japp, jag ska till stan och köpa färdigt julklappar, åker med 14.45-bussen in och är där till typ 17, sen kmr mamma och hämtar mig och syster i stan och så far vi upp på Solbacken :) He blir nog bra, undra bara hur jag ska ta mig till bussen, pappa ksk kan skjutsa, orka inte gå 2,5km hahaha xD
Äre ingen som ska till stan imorgon? Vill inte gå omkring själv.
Nä, nu ska jag fortsätta städa så jag får ngn stans att sova, haha :)

Pözz

Kommentarer
Postat av: Claddz

Tänkte dra till stan,men vet inte rikgit om jag orkar..blä så tråkigt.

Kom till mig i morgon gmn saknar dig satan!!!

2009-12-21 @ 00:20:45
URL: http://claddzlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0