Even now it's more than I can take

Rolig morgon efter över 15 timmars sömn. Somnade väl kring 18.15 igår "kväll", lite trött var jag nog.. Vaknade för typ 20 minuter sen och skulle gå och duscha. Då ligger hunden där inne i tvätthögen. Jag går fram mot henne och ser en kisspöl på nån jävla grej. Just då kommer katten in. Jag går fram till hunden och ska "prata" lite med henne för hon ser så bekymrad ut, och visstfan har hon lyckats ha huvudet i kisspölen så hon har kiss på skallen just där jag klappar. MUMS!</3 Och när jag vänder mig om har katten lagt sig med svansen i pölen, ännu mysigare! Tjohoo. Fyfan, inte bra första morgon på lovet alltså.
Menmen, nu äre väl bara att gå och torka upp kisset, spola av hunden och katten...Hon får gå ut. Så får jag duscha sen.
Resten av dagen kommer väl gå till att städa, har inte fått fram några julsaker alls på mitt rum ännu, det är typ pinsamt(A)

Aja, hej så länge

Kommentarer
Postat av: Frida

Har inte heller pynta än.. kommer nog inte fram så mycke innan jul (A)

2009-12-18 @ 21:30:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0