Jobbig lista!

Fan..orkar inte hämta kameran, ni får bilder imorrn när jag kmr hem från stan ist om jag orkar då! Fat har typ inga kuliga bilder att ladda upp men kanske tar några på stan imorrn

1. Nämn någon som fick dig att skratta igår?
Joakim..Ojj, förlåt, jag menar. TOMTEN
2. Vad gjorde du 8.00-9.00 imorse? Sov!
3. Vad gjorde du för 30 min sen? Datorn...
4. Vad hände dig 1993? jag blev till
6. Tre ord varför du sist spydde: har ingen aning
7. Vilken färg är din hårborste? Vilken av dom? använder mest den orange
8. Vad köpte du sist? julklapp
9. Vad fick du senast i present? 500 kr
10. Vilken färg är din dörr? typ..brun och grå?
11. Var förvarar du dina pengar? Jackfickorna, väskan, börsen, rummet..överallt haha!
12. Hur var vädret igår? kallt, kallt, kallt, snöigt
13. Var kramades du sist? igår hoss söderlunds ksk
14. Vad ser du fram emot? Imorrn och nyår!
15. Vad är 15? ett tal, min ålder...
16. Vilken skostorlek har du? 36-37
18. Är du random? OJA
19. Vill du klippa dig? Nejtack!
20. Är du över 25? Över 25 cm lång ja
21. Pratar du mycket? nja
22. Kollar du på O.C.? vet inte ens va det är typ;O
23. Har ditt namn ett "X" i sig? L-O-U-I-S-E..nej..var tvungen att kolla
24. Känner du någon som heter Steve? Din mamma
25. Hittar du på egna ord? nja, blir väldigt konstiga ord ibland när jag pratar men ;)
26. Är du kittlig? int så värst, beror på var man kittlar men
27. Är du en typiskt svartsjuk person? kinda
29. Nämn en vän vars namn börjar på M? Martina? :]
30. Vem ringde dig sist? Dolt nr, det var fan flera dagar sen! ;O Det var typ Jacke egentligen..lr hans kompisar
32. Biter du på naglarna? inte just nu iaf! :D
33. Har du lockigt hår? Just nu-ja!
34. Vilken konsert ska du på härnäst? ingen aning
35. Vem är den sämsta personen i ditt liv just nu? vet int
36. Hur många gånger har du svurit idag? ganska många skulle jag tro
37. Vilket ord säger du ofta? Sen
39. Har du sett filmen ‘Donnie Darko’? Nej.
40. Ska du jobba imorgon? Nepp :]
41. Vem kysste dig senast? Din mamma
42. Vem sa du “jag älskar dig” till sist? Det är HEMLIGT :D
43. Vad borde du göra nu? Gå och ringa _ _ _ _
44. Har du något smeknamn? Lollo, lollan
45. Sover du mycket? Nja
47. Vilken är den bästa film du sett inom loppet av 2 veckor? Venne
48. Tycker du om någon just nu? Ja :]
49. När diskade du senast? Ingen aning
50. Har du gråtit idag? Ja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0