Julafton om 2 timmar och 23 minuter

Precis som jag trodde har vi fortfarande inte fått upp julgranen, fast det var flera timmar sen mamma sa att hon typ bara skulle torka golven och sen så..Och då sa jag att det skulle hon aldrig hinna. Och ja. Vem hade rätt?? ;) Men, håller jag mig vaken 2 timmar till så borde vi ju kunna börja klä granen då. Orkaaa. Tur att man har 3 energidrycker hemma, haha! Synd bara att jag har så jävla ont i huvudet.

Sådär underbart vacker var våran julgran förra året. I år ska den bli finare :D Den brukar faktiskt va finare än sådär..

Ska försöka fota lite imorgon när vi firar jul så ni får se lite bilder :)

Aja, nu ska jag gå och se till att granen kommer upp i år!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0