Kul, ni behöver inte läsa..

Hååj. Nu har alla gäster farit och mamma sitter och kolla efter bärbar dvd-spelare, pappa ser tv, Wilma är försvunnen, jag sitter här och djuren har sprungit bort. Typ. Okej, dom har kanske inte sprungit bort men inte är dom då här iaf!
Fick 500 kr av farmor, dom lär försvinna rätt så fort. 150 kr ska till Madde, ca 200 ska till mamma och ja..Resten torde gå åt imorgon när jag ska på stan med ÄlsklingsClaudia :) Saknar dig gmn! Fast så har jag månadspengen kvar att få och ett presentkort på 500kr. Jacka att byta värd 599;-, fast den var tydligen billigare egentligen, och en tunika värd 199;- =) så jag överlever nog :D Ajustja, en tianlott oxå med vinst på 10;-. Haha!
Kul, här sitter jag och berättar om min typ..budget? Haha, stackars er!
Va ska man hitta på på nyårs? Snälla va med mig!
Nu ska jag gå och städa undan alla saker jag fick igår, ska bjussa på lite bilder senare!

Pözz♥

Kommentarer
Postat av: emma

S: JOOOO!!! :P längtar jättemycket , och de blir ju ännu roligare när man har mycke pengar :]hehe

2009-12-25 @ 18:36:52
URL: http://eesundqvist.blogg.se/
Postat av: Emanuel Nilhzon

Ska knulla på nyårs! :D

2009-12-25 @ 21:59:32
URL: http://snyggeman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0