There's no kindness in your eyes

Snart nytt år då, typ 10 timmar och 45 min kvar, sen tillhör 2009 det förflutna! ;)
Få se hur det blir ikv, Frida kanske kmr hit och är med mig, vore ju fett najs, vet inte vad jag ska göra annars, för jag kände inte för att sätta mig på en buss t umeå för att vara med Claudia. Menmen, det blir nog bra vilketsom!
Åhh, såg ju somsagt Victoria's secret fashion show 2009 igår kväll, fan, men skulle ju kunna döda för att få kroppar som en del av dom! Endel är ju inte ens snygga tkr jag, ser helt urmagrade ut och ser ut som om dom går på styltor.
Aja, här ska ni få en låt av Hilary Duff, typ en av dom få låtar jag faktiskt tycker är bra av henne. Konstigt formulerad mening där? Skitsamma. Och hon är iaf inte blondin i denhär musikvideon, hon passar ju bättre i mörkt hår ju!



Seya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0