Sometimes..

Jag blir så less på datorn..Bokstaven "A", som man troligen använder nästan mest av alla bokstäver funkar inte..Så nu ska jag gå och hämta ett tangentbord att koppla till laptopen..


Nähä, det var ju typiskt..DET GÅR INTE KOPPLA TANGENTBORD TILL LAPTOPEN så jag får skriva på skärmtangentbordet när jag ska ha "A"..Störande..
Vart på stan idag, hittade en grymt snygg kofta för bara 49:- på Gina men hade inte råd..Lr jo, men då hade jag varit pank sen och det är typ 20 dagar kvar tills jag får mer pengar..:/ Ångrar att jag inte köpte den istället för puder haha :]
Aja, nu ska jag börja avsluta det jag håller på med och plugga lite och sen ska jag ta och ringa ett "samtal" med min underbart fina telefon som för övrigt är täckt med blå tejp :] Den är verkligen jättefin!<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0