So many times I've tried

Sitter just nu och lyssnar på musik, ska snart gå och packa inför Umeå imorgon :) Ska ju på ULK(=UngdomsLedarKurs). Ska bo gratis på hotell och så =) Hoppas kursen är bra..
Blir stressigt imorgon, ska till läkarn kl 8, besöket tar ca 1 timme, sen ska jag till mammas jobb och sminka mig osv, sen ska pappa skjutsa mig till Umeå där jag ska va 10.30, kommer alltså ha kanske 1 timme på oss att ta oss dit, hoppas det räcker..=)
Ska ta och beställa nytt headset till mobilen sen oxå, mitt är helt paj! Funderar mellan de här två:

Vad tkr just du? Grönt eller rosa? Min mobil ser ut såhär:
...Fast lite mer repig :]
Kanske passar det rosa bäst? Fast det gröna kändes som "fräscht" på ngt sätt.
Headseten kostar iaf 125:-/st på den här sidan. Skitbra sida, och superbilligt!

Hehe, hade jävla so-prov idag, gick totalt åt fanders. I do NOT love SamhällsOrientering.. Hei IG!
Nä, men jag hoppas verkligen på ett G, men jag är ganska säker på att det blir underkänt...Fifaen. Mitt andra IG någonsin isf, och i SO igen.. It sucks.

Nä, nu äre packning som gäller! Skriver när jag kommer hem på söndagkväll om ni inte hör av mig före det!
Pusshej

Kommentarer
Postat av: Claddz

Rosa annars får du en smäll! ;)

2009-11-21 @ 13:56:33
URL: http://claddzlife.blogg.se/
Postat av: Barre

De Rosa passar bäst fasn grön e snyggare men itnte till mobilen ^^.. TA rosa :D

2009-11-21 @ 18:16:34
URL: http://burreburwall.blogg.se/
Postat av: emma

hehe de luktar inte gott därinne:( :(



OJJJAJAA;)!

2009-11-21 @ 21:45:10
URL: http://emmaasu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0