What is it with you that make me act like this?

Har sålt med klassen på skyltsöndagen i Skråm idag. Sålde väl inte spec mke..:( Det sög, hade typ stressat som ett tok för att baka muffins och sen äre ingen som köper d :( Hahaha. Själv köpte jag polkagrisstänger av oss själva iaf ;) Haha. Med..Polkagrissmak och KIWISMAK. Haha, hoppas den är god :)
Nu slipper folk snart se min såkallade "gråa" 3cm-utväxt, mami har nämligen köpt ny hårfärg♥ Inte riktigt samma färg som nu men hoppas det blir ganska likt, trivs sjukt bra i min nuvarande hårfärg om det inte vore för..Utväxten..Haha.
Nu ska jag gå och städa lite, mamma vill kunna göra lite adventsfint, och vi har just fått bort alla vitvaror som stått ivägen på golven överallt så nu äre inte sådär jättebra ordning direkt. Haha.

Pözz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0