You know you're my saving grace

Jaha...Skulle egentligen på gymnasieinfo nu men mamma hade inte tid att vänta på mig så hon for...:S Så det blir ingen gymnasieinfo för min del vilket suger. Menmen, får vara hemma och göra knäck ist haha! Vet inte hur man gör så får väl leta fram ngt recept och hoppas på det bästa. Kakan jag gjorde igår blev ju helt misslyckad, jag suger hahahaha. Men det blir nog bra idag, mina kakor och grejs brukar oftast bli bra, hade nog bara en dålig dag igår, var trött och skit så skulle inte förvåna mig och jag gjorde fel.
Förresten, blev verken det rosa lr gröna headsetet. Det blev ett blått eftersom det var 20 kr billigare. 20 kr. Herregud. Aja, blått blir nog bra=) Viktigast är ju att det funkar, trots allt.

Nu ska jag gå ut me hunden lr ngt

Pöss

Kommentarer
Postat av: Barre

Synd att du inte for på gymnasie infon :(.. hade du farit tyill John Bauer hade du kunat ta en till svart blypenna ^^ (jag tog dock ingen)

2009-11-28 @ 18:01:33
URL: http://burreburwall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0