You make me fall for you

Sitter nu här och gör engelska. Har redovisning typ imorrn..
Haha, idag upptäckte jag, Claudia och Jonna något FRUKTANSVÄRT!:

Asså jag och Claudia seriöst dog! Jonna återupplivade oss. Typ. Claudia blev pissed of och ville nog döda någon tror jag. Istället köpte vi en 1,5 liters cola som vi skulle dela på, och gick sen ändå till kiosken ist för Konsum och köpte energidryck :]
Sen gick jag tbx till skolan och när jag kom från lektion upptäckte jag att Tobbe, Emil och Thomas stod vid mitt skåp och hade rotat fram Colan som tydligen Claudia och jonna ställt där. Inte smart av dom. Tobbe och Emil är alltid där och rotar! Så dom tog colan, drack lite, skakade den i 170 och slängde den på marken. Sen kom dom och hotade mig oxå om dom inte skulle få ngt tuggummi, haha! Tillslut fick Tobbe ett iaf och då skulle han ha ännu mer, jävla fetto! Han fick inget mer.. Imorgon blir det lås på skåpet!

Nu ska jag fortsätta på engelskan :) Går inge vidare när man ska sitta och skriva på bloggen medan :P

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0