You're not what I thought you were

Okej, jag gjord ett desperat försök att fixa bloggen, men misslyckades totalt. Istället försvann hela "menyraden" och allt..Nån som kan hjälpa mig att få tillbaka den?? =) Vore skitsnällt =)
Claudia ville att jag skulle informera om att vi sjöng SingStar dagen efter det jag sa att vi skulle sjunga istället, och att det lät förjävligt. Dessutom hördes det över hela huset och Daniel var här, och hörde han inte våran skönsång måste han vara döv! ;)
Idag har alla nior på BJ(Björnåker) varit på JB(John Bauer) och kollat på lite linjer. Grymt sugen på att gå där alltså! Och bäst av allt-Man får en egen laptop ;P Haha :) Grymt fina klassrum och sånt oxå, minus för den lilla matsalen och att skolan ligger så dumt till, uppe på Hedensbyn, en bra bit från stan...:/
Nä, nu ska jag läsa lite SO, har prov på onsdag, och jag har INTE läst mke :S
Föredrag på svenskan snart oxå, grymt nervös är jag. Hatar att stå längst fram i klassrummet och prata inför hela klassen på typ 26 elever...Menmen, skola är skola..

Later

Kommentarer
Postat av: Claudia Lundström

HAHA DU HAR INGEN MENYRAD! xD

2009-11-03 @ 19:26:43
URL: http://claddzlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0