Två flugor i en smäll :)

Nu har jag tillslut kommit hem från Claudia, nu är hon hos mig ist ;)
Vad har vi gjort i btk då? Jo, vi har sovit, sovit, dragit papper över vägen så bilarna tvärnita, blivit påkommen av en gubbe i en källare...Och ja...så hörde vi ju oxå när en kompis föräldrar hade....samlag? ;O Det var riktigt..trevligt...?
Asså, sen har vi faktiskt inte gjort så mke. Typ ramlade, så jag fick ett stort hål i mina nya jeansleggins+ett hyffsat stort skrapsår på mitt fina knä :D
Aah. sen så har vi ätit skorpor oxå :)
Nä, nu tänkte jag att ni skulle få se det hela i bild, så här kommer ett litet videoklipp som jag och Claudia gjort..Vi hade ganska rejäla problem med att ladda upp det på YouTube, men tillslut så :D



Och..Nu till det coolaste av allt! Både jag och Claudia ligger på topplistan på aplotten, Claudia längst upp, jag..Längst ner.....Överbliv3n och Lollan_ ;)



Nu ska jag och Claudia sjunga lite SingStar! :D<3

Puss

Kommentarer
Postat av: Emanuel Nilhzon

Jag är först nu :)

2009-11-01 @ 00:20:18
URL: http://snyggeman.blogg.se/
Postat av: John Andersson W

jag ligger 2:a ;D på 20p!

2009-11-01 @ 00:38:01
URL: http://johnandessonw.blogg.se/
Postat av: Claudia Lundström

Tkr du ska uppdatera och skriva att vi sjöng inte fören dagen efter och det hördes i hela huset.. ;)

2009-11-02 @ 18:22:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0