Once I ran to you

Jahapp hade ju klubbhoppning idag alltså, gick väl inte så bra, hann typ hoppa upp och skritta ett halvt varv på framridningen så gjorde Hampusen värsta bocksprånget(som det btw kommer bild på sen ;)) och sen gasa han på i full galopp en hel långsida innan jag fick stop på honom, sen så gick det bara allmänt segt.
Sen på framhoppningen vägrar han varenda jävla gång och jag var sååå jävla nära att få spel! Men tillslut hoppa han iaf typ halva banan innan han vägra igen, och sen stod han pall och "domaren" kom och slet i han och jag typ piska på med spöet så jag tyckte nästan synd om han, men han totalvägra gå framåt, men tillslut efter 2,33 min var jag iaf i mål, och ja, lite skämmigt vare ju, med tanke på att dom andra typ kom i mål på 30 sek! HHAHAHA. Sen fick vi iaf applåder och då fick han spel igen, typ bocka och toksprang, känner mig som värsta rodeoryttaren just nu ;) Haha ne, och sen när vi gick ut igen fick han ännu en gång spel och bocka och galoppera rakt ut från ridhuset, men d e fan ingen som bryr sig, för sånt händer alltid mig, så folk är vana och vet att jag fixar det typ...? Haha lol.
Sen när jag kom hem sov jag i typ 2 timmar, sen vaknade jag igen och min käke hade låst sig, fyfan va ont det gjorde!
Nä, nu ska jag se om jag ska köpa nå jultidningar ;) Sen är duschen nästa<3 :)
Kan lägga ut en ful bild...:


Puss/ Louise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0