I got a feeling

Nu ska vi se om jag får upp några valpbilder :) 

Ja, kvallan suger, mobilbilder, VGA-kamera..ni vet..

Var på stan med Claudia och Jonna igår btw, sen kom Claudia hem till mig och vi gjorde nånting, vet inte vad men nånting ända tills Claudia tog våran dator och jag la mig på golvet och sov..:/ Snacka mörbultad jag va sen ;O Sen gick vi iaf och satte oss i min säng och slutade med att vi båda somnade i konstiga ställningar och vaknade igen typ kl 2. Då städade jag ur Claudias säng och sen så la vi oss och sov på RIKTIGT, tills min väckare ringde vid 3.40 villsäga..Var dock bara Claudia som vaknade av den haha, förutom en gång då jag vaknade och trodde att det ringde så jag svara såklart; "Hallå!!??" innan jag insåg att det var väckaren som ringde :O

Självklart hade lärarna gett felaktig info om bussarna hem idag så man själv och typ 10 andra missade såklart busshelvetet hem :(

Nu har jag just sett Extreme Home Makeover, jag kan inte se sånt utan att börja gråta hah =)

Nån som vill hitta på ngt på lovet? Vadsomhelst! :D

Nä, nu ska jag försöka få in alla kläder jag slet ut ur garderoben i morse tbx in i garderoben, wish me good luck! :D

Puss







Kommentarer
Postat av: Lina:)

Söta!



Sv: haha nej, dom är väll inte så jätteserigösa,

kakbråk osv... :]

Skolkatalogen 4 lajf;]

2009-10-23 @ 18:29:09
URL: http://linn3t.blogg.se/
Postat av: BaRRe

Varför missa ni bussen??.. jag tänkte åka med vanliga 12:an men fick byta sen.. fast 12:an körde till samma väg endå ;)

2009-10-24 @ 19:57:57
Postat av: Louise

sv BaRRe; bussen stod på fel ställe, avgick för tidigt och var inte den buss jag fått veta av lärarna att jag skulle åka med

2009-10-24 @ 20:15:48
URL: http://louiizelife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0