Show me heaven

Asså herregud nu blir det nog hårförlägning snart. Skulle klippa upp håret lite mer igår men det blev ju både skittunt och kortare :( Åsså måste jag färga om det..
Sitter just nu och väntar på att nån grej ska komma, måste skriva på nå jävla papper..
Jag är inte på så bra humör idag..Har inte varit med nån kompis sen i fredags och måste städa idag, och ingen verkar ha tid att komma och underhålla mig..=( Får se till att städa färdigt idag så jag kan dra till btk imorrn, då blire partypartyyyy!! Haha ne skoja, ska va med Claudia isf :)

Började typ skriva dethär för 5 timmar sen haha..

Hejdå

Kommentarer
Postat av: BaRRe

vadå "inte varit med non sen ifredas"

jag har inte varit me nån på JÄTTE LÄNGE :O... :'(

2009-10-27 @ 15:25:37
Postat av: Louise

sv BaRRe:

du va ju oxå med nån i fredags, det var ju skola då!! Om man inte räknar med skolan är det ju typ jättelängesen jag var med nån oxå.

2009-10-28 @ 12:06:32
URL: http://louiizelife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0