Take time to realize

Ja, så äre. Jag har nu en egen blogg! Ska dock försöka komma ihåg att uppdatera min och Claudias blogg lite då och då!
Dagen har spenderats till att sova bort halva dan (inte bra!) och datorn. Ja, lite skolarbete och gå med hunden har jag hunnit med oxå.
Sen så blir det väl film tsm med syrran, försökte få hit Frida, men hon var på kalas hos sin söta mormor. Hon kanske skulle komma sen :) För jag orkar inte btk ikväll och lämna syrran ensam hemma. Inte så schysst.
Nä, nu måste jag nog ge mig, dethär funkar inte. Databeronde ÄR en sjukdom! Så blir det när man bor för långt från alla kompisar :(

<--Sliten

Kisses/ Louise


Kommentarer
Postat av: BuRRe

Jag vet vad du menar att bo långt från kompisarna.. visst du bor längre ifrån dem än jag, men jag har ingen moppen en heller :'(... jag har ju en mil till närmsta kompis (Claudia) och de orkar man inte cykla varej dag:-/... jaja.. tur att man har en dator :D

2009-10-03 @ 18:46:07
URL: http://burreburwall.blogg.se/
Postat av: Emanuel Nilhzon

Min blogg äg!

2009-10-03 @ 18:52:28
URL: http://snyggeman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0