Everyone want's to feel like someone cares

Yes, ännu ett avklarat prov idag! Gick superduper! Hitintills har jag hunnit få MVG- på två prov av..Äh, jag vet int hur många prov vi har haft. Och känns faktiskt som om jag kommer kunna få ett till här! Utan att typ ens behövt plugga haha (A)
Ska snart göra klart någe skolarbete och sen ska jag sätta igång en tvätt. Oj, nu lät jag ju nästan som värsta duktiga flickan...;) MEN SEN ska jag iaf läsa min COSMOPOLITAN som jag köpte idag :D SOLO och COSMOPOLITAN in my<3 (A) Hehe
Måste bara nämna hur grymt avundsjuk jag e på alla som ska på DH...:P
Fick bilder från Frida från konfan igår, ÄNTLIGEN!! Var ju typ 5 månader sen.. Kan ju alltid bjuda på en bild..LOL!

Se sicken glad flicka! Men guud så kort hår och konstig hårfärg man hade där! Hah;)
Nää, nu ska jag dra, tjingeling!

Peace out/ Lollo

Kommentarer
Postat av: Barre

Varför gick de bra för dig och inte för mig på prove..pluggis (A) nä nu ska jag inte vara dumm.. de e ju bra att de går bra för några ialla fall :D..

2009-10-08 @ 16:18:06
URL: http://burreburwall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0