I hate when you say you don't understand

Jahapp, nu ska jag se om jag har någon bensin i moppen, isf ska jag skjutsa gnällungen till en kompis.

Okej, nu var det klart..Hoppas moppen inte tippar därute, pappa håller på att gräva jordvärme där ute så jag var tvungen att ställa moppen på gräsmattan, höll på att tippa den ett antal gånger innan den stod någotsånär stadigt..;)
Haha, har redan börjat skriva önskelista inför julen, detdär med önskelista sitter fortfarande i, men vill ju ha det man vill ha, även om det inte är så många saker;)
Får tyvärr inte in bilden jag tänkt lägga ut, så det får vara..
Imorrn är det klubbhoppning, såklart ska man va med :) Håll tummarna! :D
Ska gå nu

Puss/ Louise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0