Let's live it up

Blev inte riktigt som planerat idag. Hade tänkt ta bussen som går om en timma till btk och sen sova där tills imorgon, men blev en massa tjaffs så det blir hemma idag oxå med dammråttorna haha. Hoppas på att hinna få bort allt från mitt rum idag så jag kan fara till btk imorgon ist :)
Har tvättat hur mke kläder som helst sen typ 7 igår kväll haha. 1 tvätt jeans, 1 tvätt svart och 1 tvätt kulör :) Nu är det inte så mke kvar som ska tvättas :D Känner mig duktig :) Och så ska jag städa riktigt fint på mitt rum nu :) Frågan är bara hur jag ska få in alla kläder som jag tvättat i min garderob :] Men det får gå. Hoppas ni tkr det är kul att läsa om min städning hahhaha. Har som inget annat att skriva.
Nä, nu ska jag gå och ta tvätten ur torktumlaren ochs en städaaaa..

Kraamiz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0