Maybe another time

Tänkte dra till stan efter skolan idag och köpa SubWay-macka, men det blev inget av det. En av orsakerna var att jag kände mig som ett lermonster. Imorse när jag skulle ut till vägen var gården bara lera, så jag sjönk typ ner med hela fötterna i leran. Sen så blev cykelns däck oxå fulla med lera, så när jag cyklade så for det upp i ryggen. Och på väskan. ALLA MINA KOMPISAR RETADE MIG SEN!! INTE KUL!! Sen så orkade inte Frida heller.. Så blir väl kanske imorgon ist om jag kan tigga till mig några pengar :) Fast jag tänkte ju dra till BTK imorrn...:/ Aja.

Fick glass med fruktsallad på Hk:n idag oxå, asså jag älskar glass!<3 Haha:)

Nä, nu ska jag se om maten är färdig, är hungrig, och det är inte bra att vara hungrig när det finns godis i skafferiet! Livshotande!

With Love/ Louise :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0