Somewhere over the rainbow skies are blue

Hade ju kortdag på skolan idag, slutade 13.45, så himla chill :)
När jag kom hem var det bara att ställa sig och baka till US-mötet, gjorde mina banan-och chokladmuffins enligt eget recept haha :) Sen hade vi som alltid vårt riktigt seriösa möte fyllt med högljudda skratt :)
Kom hem för typ en timma sen eftre att vi kollat på hundvalpar :) Tänkte att folket kanske ville se några bilder, sen väntar sängen :)
Okej, bilduppladdningen verkar inte funka för tillfället :( Så jag ska försöka komma ihåg att ladda upp bilderna imorrn ist :)

Får se om jag orkar skolan imorrn, är ganska förkyld alltså, tänkte egentligen inte ens fara imorse men hade några "ärenden" att göra på skolan..

Älskar låten!
Du är i smärta
Ta ditt liv, ta ditt liv med Kokain
Men jag är den jag är
så jag gör vad jag kan, när jag kan
men kan jag inte göra ett skit

Så fin dag
alla dina problem är borta
men i morgon, när du vaknar
alla dina problem är tillbaka för att stanna

Sweet dreams!

Kommentarer
Postat av: Emanuel Nilhzon

Jag vill se valpar ;)

2009-10-21 @ 22:24:01
URL: http://snyggeman.blogg.se/
Postat av: LiiiinaJoo:]

AHhaha, "serigösa" möte:]

2009-10-22 @ 07:40:50
URL: http://linn3t.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0