What's happenin'?

Asså herregud! Va är du för slags kompis som peppar dina vänner till att börja supa och röka osvosv? Va finns det för anledning? Åssså anser du att du är på rätt spår!? Vafan har hänt med dig? Du är ju inte riktigt klok? Lämna henne ifred och låt henne vara nykterist om hon så vill utan att ni ska hålla på att tracka henne! Ni kanske inser att hon ändå inte kommer ge med sig, men tror ni hon mår bra av att ni håller på sådär? Fyfan, jag trodde inte att du va sån. Hur kan du ha förändrats såhär? Jag älskade dig, nu vet jag inte vad jag ska tycka om dig längre. Jag saknar ditt gamla jag som faan, men kanske är dethär ditt rätta jag, och isånafall så finns det inte mycket mer för mig att säga. Det kn säkert vara kul att festa, men är det värt att förstör din framtid pga det?
Du vet vem du är!

Såhär går det ibland..Bloggen blir drabbad..

Later/ Louise

Kommentarer
Postat av: Barre

Tack (A)... du är en äkta vän.. såna är svåra att hitta (A)

2009-10-05 @ 17:52:32
URL: http://burreburwall.blogg.se/
Postat av: sandra

bra lousie du är en klok 15-åring när du tänker såhär!... du släktar nog på mig :)

2009-10-05 @ 22:54:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0