You don't know what you got until you're missing it a lot

Söndagar är det abslolut värsta som finns.. Ingenting att göra. Eller jo, egentligen borde jag nog sätta mig och läsa svenska och plugga spanska. Kanske städa mitt rum. Men jag mår skit just nu. Pallar inte göra något typ. Okej, svenskan måste jag orka.

Jag hatar dig, hatar dig, hatar dig. Du kan väl åtminstone svara när man ringer!!!???


Du kanske är arg på mig, varför vet jag inte men. Men jag har 10000000 fler anledningar att vara arg på dig än vad du har att vara arg på mig! Så svara förfaaaaan!

Avreaktion..</3

Nu ska jag äta glass, skönt för halsen. Har åkt på nån jävla förkylning :) Så ska jag läsa svenska medans oxå :)

Mycket svärord blev det :S Lr kanske inte så många som jag trodde att det blev men (A)

Later

Kommentarer
Postat av: Lowa

Sv : tack! :D

2009-10-18 @ 19:24:55
URL: http://musiklowa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0