Minisemester i Piteå

Var till stan en sväng igår. Fick med mig några grejjer hem: 2 par shorts, strumpbyxor, knästrumpor, mascara och ett skärp.
Sitter justnu i Piteå på campingen Västra kajen! Claudia är oxå här. Fick skjuts hit "imorse" av Widde, sen har vi gått på Nolia och kom tillbaka för ngn timme sedan. Även idag blev jag fattigare. Ett par mjukisbyxor och en tjocktröja för 100;- tillsammans, och en väska för 100;-
Jag och Claudia är svinhungriga nu men förhoppningsvis så ska mamma börja med maten snart! Sjukt sugen på grillat är jag!
Nu vill visst mamma att jag ska gå och diska...Men vi höres!

Kommentarer
Postat av: Sandra

SV: Haha ja men varför kunde inte ni köpa han då?:)

2010-08-15 @ 17:53:14
URL: http://jagsaandra.blogg.se/
Postat av: Sandra

Sv: Jaha ja han var ju ganska dyr:( Vi skulle typ säkert ha köpt Lordy om han inte var så dyr:(

2010-08-17 @ 09:00:02
URL: http://jagsaandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0