I'm losin' grip

Sitter justnu på skolan, har haft nationella och har nu rast fram till 13.20 då det blir Kemi, sen tro jag det bara är EV:n kvar, dvs HK :) Det blir nog bra, synd bara att man alltid ska äta så jävla mke lunch att man inte orkar ngt på HK:n sen, men lite kanske jag kan trycka i mig, kul bara att gå runt och se gravid ut sen, hahahah xD
Efter skolan blire iaf en sväng till stan, sen hem och plugga lite hade jag tänkt.
Nä, nu ska jag gå och kolla vars alla mina kompisar är, sitter här alldeles ensam i 301:an.

Later

Kommentarer
Postat av: Claudia

Hade du kommit och kollat vart jag va så hade det säkert inte hänt,menmen...gjort är gjort!

2010-02-12 @ 14:25:23
URL: http://claddzlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0