No one knows what it's like

Lat dag hemma idag, vaknade vid 13-tiden, tog en dusch och sen dess bara chillat. Har så fuckat ont i ryggen efter fredagnattens alla fall, inte fränt! Ingen idrott för mig imorgon skulle jag tro..
Tappat mitt älskade 4GB minneskort till telefonen oxå, hate it! Lär nog aldrig få återse det..:(
Bestämt mig för att börja ta med mig kameran typ överallt så ni får se lite bilder! ;D
Blir förhoppningsvis middag snart, är inte hungrig men i behov att stoppa ngt i munnen xD Detdär lät nästan lite fel..
Ajaa, tacopaj till middag och sen någon efterrätt som mamma gjort :)
Ha en fortsatt trevlig Alla hjärtans dag!

Jävligt skön låt!


With Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0