Did you fall from heaven?

Ojoj, började skoldagen idag med nationella i svenska, gick väl änså ganska hyffsat måste jag säga :) Sen hade vi en liten rast då jag och Claudia sprang till Konsum och köpte tuggummin (A) Sen tbx till skolan och ha So, sen idrott, hade fan världens jävla yrsel!
Efter skolan for jag och Claudia och red, testade byta hästar idag så jag red Bonne, och fyfaen vad jag skratta när vi skulle galoppera, Claudia och Krister var bara sååååå söta xD Jag garva åt dom medans jag flög fram i full galopp, höll typ på å trilla av för att jag skratta så mke åt dom!♥
Aja, sen for vi iaf hem, har nyss ätit en välbehövd middag, och funderar på att gå och lägga mig typ 22 idag, så jag orkar med mer nationella imorrn :P Sen efter skolan blire troligen stan en sväng å träffa Makkan, men blir typ bara 1 timma :P
Nä, nu ska jag vara lite social på msn ett tag, sen blire nog sängen :P

Kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0