Rand0m

Lagar just nu mat, väldigt simpelt som vanligt, typ råris och stekt ägg och nånting^^ Tänkte koka ägget men skalet var sprucket så.. Blev att steka ist :P IMPORTANT INFORMATION, AAAAIIIGHT!?
Dryg dag på skolan idag..som vanligt :P Men resten av veckan blir FLFF-vecka så det blir chill^^:P
Tänkte ju ta bilder idag på skolan eftersom jag fått frågan om vf jag typ aldrig har några bilder på min blogg, men inte kom jag ihåg å ta några bilder hlr..Lr nån bild tro jag det blev, men that's it :P Tog däremot ngn utebild när jag gick hem från bussen, hahah :P Här får ni några random bilder iaf :P

Japp, såhär hårt jobbar Claudia på våra musiklektioner..? :P


Älska mobilkvalla!^^


Helt rand0m bild..men jag gillaren xD

Förresten, gratta världens bästa Claudia på 16-årsdagen! ;D


Goodbajs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0