I'll hold on tight

Asså, jag börjar vara väldigt less på att denhär datorns tangenter inte funkar nu! Känns så himla drygt att blogga med en icketfungerande dator xD Menmen.
Typ inte gjort mke idag, vaknade typ när bussen till stallet skulle gå imorse, vilket var totalt fail...:/ Tänkte ta en annan senare buss ist, men så kom jag och Claudia fram att det blev så sent, så vi får försöka ta oss iväg så snart som möjligt ist..:/
Imorrn blir det typ en sväng t stan med Claudia och Jonna samt träffa Makkan! Sen blire stallet oxå, blir säkert bra :) Hoppas man får rida Trixie, så himla fin häst alltså!
Såg film nyss oxå, "The Notebook". Grymt bra film, speciellt om man vill gråta litegrann och börja sakna sin underbara pojkvän otroligt mke! xD<3
Och där tog min ork för å skriva slut, ska nog börja dra mig från datorn mot sängen så tiden går fortare tills imorgon, saknar Makkan så otroligt mke!♥

Haft låten på hjärnan hela dagen..


Pözz♥

Kommentarer
Postat av: Makkan

Saknar dig också gumman! <3

2010-02-09 @ 00:15:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0