16 jan 2010

Sitter nu här och pratar med Tobbe..Lr ja "pratar"..Inget av oss säger typ nånting. Han tkr jag ska gå och lägga mig för att jag ska upp om typ 6 timmar. Ångrar som fan att jag inte for till btk, typ alla är ju där! ;(
Haha, "idag" så gjorde vi köttbullar på hk:n och eftersom Claudia är vegetarian och jag är med henne på hk:n så fick jag äta köttbullar för två personer. Fatta dåligt jag mådde efteråt! Och om inte fysiskt, så mådde jag dåligt psykiskt haha.

Jävlart!


<Claudia                               Mina och Claudias fina fötter i  onsdags>

Nä, nu ska jag börja fundera på att gå och lägga mig snart tror jag, så jag slipper flänna över att jag inte for t btk. Kommer ångra mig resten av livet! Hade lite förhinder men endå! :(

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0