Baby I just don't get it, do you enjoy being hurt?

Jahapp, ikv blir det troligen btk då. Sadface jag var inatt när folk bad mig kma till Fanny typ hela tiden! Sen blev man ju ännu mer sadface när Emil ringer kl 5 på morgonen och berättar hur jävla kul dom har osv :( Shiet :( Hehe, han lät lite lätt chockad över att jag var vaken fortf kl 5 på morgon (A)
Försöker få tag på Claudia men hon sover nog fortf, gick ju och la sig ett tag efter mig, typ 6 ksk? Lr så la hon sig senare, vet inte. Men hon måste vakna nu! Jag måste ju veta när jag ska kma, tänker inte ta ngn buss till btk utan att ens veta var hon är... Hon skulle ju t bodbysund och rida oxå egentligen..
Vet inte om det blir ngt stan med mamma, verkar inte så :( Jag behöver ett par skor haha :] Skulle kanske isf kunna
fara och rida, men då ska jag hem igen och duscha och allt innan jag ska till btk. Så krångligt livet kan va ibland haha :]
Naej, nus ak jag gå och städa på mitt rum, får typ inte fara ngn stans förens det är gjort :P

Puss

Kommentarer
Postat av: aleeekz - tävling pågår.

hallå hallå :)

haft en bra dag? :)

2010-01-17 @ 15:53:38
URL: http://voffsen.blogg.se/
Postat av: Anonym

men vad härligt :) jodå samma här :)



gillar ditt hår på bilden på menyn :).

2010-01-17 @ 17:08:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0