DÅLIG UPPDATeRING

Nu har jag latat mig rejält och inte bloggat på länge! Har varken haft tid eller ork.
Hah har lite att berätta från när jag och Claudia har varit och ridit, kanske inte så roligt att läsa men...
I måndags fick jag mig iaf en liten flygtur när vi var och red. Skulle galoppera men ist så trava Krister järnet, och helt plötsligt helt utan förvarning väjer han av rakt ner i ett dike! Jag gör en 3/4 framåtvolt och landar på ryggen. Claudia och Bonne står kvar typ 300 meter bort och Bonne vägrar röra sig, och Krister vägrar stå still så jag får hoppa upp. Så det är bara att GÅ tbx till dom xD
Sen i torsdags var hästarna så jävla på, och när vi skulle tbx for Bonne iväg för Claudia, och hon fick inte stopp på honom, och Krister hängde ju såklart på och sket fullständigt i mig med mina med iskalla fingrar och tårar sprutande i ögonen av fartvinden tappra försök att få stopp på honom. Både jag och Claudia gör allt för att få stopp på dom men dom bara rusar på. Jag räknar ner. 100m till storvägen, 50m, 40m,30...Jag tar tag i manen och förbereder mig för en skarp sväng, vågar knappt titta om det kmr ngn bil. Han bara rusar rakt över vägen kanske 30-40 meter framför en bil. direkt han kommit över vägen och är på uppfarten till stallet saktar han av. Jag tror aldrig jag har haft en sån näradödenupplevelse förut! Jag var rätt pissed off sen. Fyfaen!
Aja, vi spolar tbx tiden. I tisdags va jag i Gummark och red, red Trixie, hon var ju lite cp, men jag gilla henne :) Hon typ småstegra och småbocka hela tiden, en nybörjare kanske skulle ha svårt att hålla sig kvar, men personligen tkr jag att det var lättare att hålla sig kvar på henne än på ex Krister när han far iväg i full galopp. och det är faktiskt inte så svårt att hålla sig kvar då.
I onsdags var jag till stan med Claudia, i slutet haka vi på Emil, Makkan, Simpen med company, innan vi drog tbx till btk. Drog t ladan med Claudia och Emil där vi träffa folk, gick till kiosken och köpte ngt att äta och sen gick vi tbx till ladan. När matchen va slut gick vi t snidex och vänta på emils hämtning, blev snödränkt så det sjöng om det. GANSKA FÖRKYLD NU KAN JAG JU SÄGA!
Imorse ringde emil kl 6 och undra om jag sov!? -Antagligen! Jag brukar inte sitta och lana Cs hela natten!
Igår tog jag det lugnt hemma, tänkte vara med nån men ingen va ju så social xD idag blir det dsamma. Ska se om jag kan lyckas få pappa att hjälpa mig att få in nå kanaler på min tv :]
Åsså har jag varit på solbacken och köpt nå saker och fått en eyeliner av mami:] den e bäst :)
justja, ngn jävel snodde 150 spänn av mig igår! ;( Pengar som jag sparat i typ 2-3 månader för att kunna betala tillbaka till syrran..Nu blire att spara ett bra tag till. Fyfaen så pissed off jag e..
Sen imorgon blir det iaf att kliva upp och baka ngt till Us-mötet :)
Nu sitter jag och spelar ngt töntspel på msn och snackar med makkan.
Och nu ska jag göra ngt annat ;D

Pöööss

Kommentarer
Postat av: U know ;)

Jävla dålig update du haft!!...haha ska jag säga som inte skrivit på år och dagar men endå..hahaha :)

kram saknar dig gmn!

2010-01-24 @ 23:17:20
URL: http://claddzlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0