Förlåt, men jag har tråkigt

Fyra frågor om förhållanden
är du singel? Ja
tror du på kärlek vid första ögonkastet? Asså..vet inte
har du varit kär i någon? ofc
är du kär just nu? hah ja :]

Tio frågor om dig själv
fullständigt namn? Malin Louise Hult, vackert namn..? (A)
när fyller du år? 15 juni
vad har du på dig just nu? T-shirt, mjukisbyxor
vilken årstid är bäst? sommar!!!
hur ser den perfekta morgonen ut för dig? typ sova tills man vaknar av sig själv utan att någon väcker en, och att rummet inte är iskallt, som mitt alltid är!
vad tycker du mest om hos dig själv? Finns det något jag tkr om hos mig själv?
vad är du bra på? vara lat :]
sover du hellre själv än tillsammans med någon? tillsammans med någon
sov tillsammans med någon eller ensam i natt? Jag och kylan

10 frågor om dina vänner

vem vet mest om dig? claudia skulle jag tro<3
vem är den roligaste av dina vänner? hehe typ emil :]
vem är snyggast av dina vänner? alla
vem är mest partyprisse? haha, oj, svår fråga
vem är den du helst har filmkväll med? spelar ingen roll typ
vem av dina vänner är mest "evil"? haha, typ alla?
du ska träffa en kille/tjej du tycker om, vem tar du med dig? Ingen?
10 Frågor om din familj
vem står dig närmast? Typ ingen
har du bra kontakt med båda dina föräldrar? jo
vem är farligast i din familj? haha vet inte, typ jag? xD
vem ser roligast ut i din familj? ingen
vem är coolast? jag
har ni något husdjur? japp, 1 hund, 3 katter
vem sover du oftast med? mig själv! och min telefon i handen typ hahaha
roligaste kvällen med familjemedlem? vet int

10 frågor om idag

vad har du gjort? vaknat, gått på toa, ätit, dator, "tränat"...typ Inte varit vaken så länge haha
har du varit glad idag? nja
har du varit ledsen idag? typ
har du gjort något bra idag? ja :)
vad ska du göra nu? göra färdigt denhär skiten
har du gjort något dåligt idag? jå :(
vad har du ätit idag? äpple
har du duschat idag? nej ska snart =)
är du trött nu? JA
vad händer imorgon? Bodbysund med Claudia och kolla på hästarna, om det inte är alltför kallt

SKOLAN
Går du i skolan? När det inte är lov så ja?
har du varit i skolan idag? HELL NO!


ANNAT
Hur mår du just nu? huvudvärk, trött
Har du mer än 2 bh:ar/toppar? antagligen
Har du piercat dig? i öronen

TELEFON/MOBIL

Vem ringde dig senast? papi
Vem ringde du senast? Emil
Vem sms:a till dig senast? Emma S
Vem sms:a du till senast? Claudia

ÖVRIGT

Är du hungrig nu? Nja, lite ksk
Vad är klockan nu just nu? 14.47
Vilka sidor på Internet är du inne på just nu? Facebook, apb, blogg.se, lizaedman.blogg.se ;) hehe. don't ask why

FAMILJ
Hur länge sen var det du träffa din morsa? hon är typ bredvid mig nu..
Hur länge sen var det du träffa din farsa? 30 min sen ksk

SPORT
Går du på någon sport? om man nu vill kalla det sport så ja
I så fall, vilken/vilka? ridning
Trivs du med den? ja=)
Tycker du att den sporten är rolig? ja =)
Gör den sporten dig glad när du håller på med den? Ja

ÖVRIGT
Gillar du punk? typ
Har du sminkat dig idag? neje
Vad har du på dig för kalsonger just nu? INGA?!

MUSIK
Lyssnar du på musik just nu? nej
I så fall, vilken låt för tillfället? -
Vad gillar du för musik? typ allt förutom..viss musik hahah

KLÄDER
Har du fler än 4 linnen? ja
Har du fler än 3 jeans? nja, inte som jag använder iaf
Har du fler än 5 tröjor? ja
Har du string? ja
Har du en vit bh/topp? ja
Har du en svart bh/topp? ja

SMINK OCH HÅR

Använder du mascara? jo
Använder du Wax? näe
Använder du ögonskugga? ibl
Använder du kajal? ja
Använder du hårspray? ja
använder du volymspray? nej
Andänder du mousse? ja
Använder du deodorant? såklart
Använder du skinspray? nej
Använder du parfym? ja
Använder du läppglans/läppstift? inte ofta iaf
Använder du brunkräm/foundation? foundation
Uppsatt hår eller hängande? uppsatt hemma iaf
Plattar/lockar du håret varje dag? nej
Målar du tånaglarna efter varje gång du duschat? jag kan inte måla tånaglarna haha (A)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0