Home again

Kom hem från stan för ett tag sedan, har köpt lite saker och sett bio med Emil =) Fett najss. Vi såg "Luftslottet som sprängdes", hihi, jag fick min vilja igenom :] Den var rätt så bra, typ halva fimlen utspelade sig i en rättssal men den var helt klart OK!'
På tisdag kväll blir jag kanske själv hemma, ev att syrran är hemma..? Någon som vill kma hit och underhålla mig då?=D
Nu ska jag gå och vänta på maten, är inte spec hungrig, lite konstigt kanske för jag har bara ätit en banan idag, fast när vi såg på filmen kurrade magen så, jag är nog hungrig egentligen;)

Pözz

Kommentarer
Postat av: emma

säg till när du vill att jag ska försöka;)hehe

2010-01-02 @ 19:59:06
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0