I navigate myself to take me where you be

Jaha, då var jag hemma igen. Ändå skönt! Det första jag gjorde när jag kom hem var att slänga mig in i duschen♥ Pappa körde ngn omväg förbi Renfors hem idag, don't ask why!? Tog typ 1 timma lr något, typ onödigt. But that's life.
Aja, tbx till igår då. Jag och Claudia for ju till Anna för att rida, vi ska ju sköta hennes hästar i fortsättningen var det tänkt, eftersom hon går skola i Umeå. Claudia ska rida Bonne och jag Krister. Bonne verkar vara en liten tjurskalle, men tydligen om man inte klarade Bonne skulle man inte klara Krister..? Me♥Krister iaf. Han var grymt fin! Värsta framåt, han tyckte det var skitkul att springa och..ja..sån typ av häst som jag gillar :) Ska dit igen på måndag efter skolan :) Jobbigt att ta med sig alla kläder till skolan, men va har jag för val?;)
Måste typ utöka mittt busskort i början av februari, för annars kommer det kosta mig 16;- typ 2-3 ggr i veckan resten av terminen, alltså 192 kr på en månad. Då blir det inte mke över på min månadspeng! ;( Mer värt att betala typ 850;- då så kan jag fara dit hur mke jag vill denhär terminen :)
Nu ska jag sluta tråka ut er läsare. förresten, vf har alla slutat kommentera?!

Puss

Kommentarer
Postat av: Anna

så bra att du gilla krister han e verkligen en fin häst, men det e mkt jobb med han eftersom han inte så utbildad, :P

btw så om du inte vill släpa kläderna så kan du ju ha dem i stallet, finns ett litet rum med värme osv där du kan ha kläderna :P

2010-01-09 @ 18:24:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0