If you like to talk for hours

Jaha, dethär sög ju. Ngt fel på datorn så går inte föra över bilderna.. Lr, går kanske på ngt sätt men det är så krångligt, och orkar inte krångla (A)
Nu ska jag se på ZTV ett tag innan jag ska gå och sova. Imorgon blir det upp tidigt för ska till stan så jag är där typ kl 10 =) Ska kanske vara med Emil, vet bara inte hur jag ska få tag i han imorgon för han hade tydligen brutit av sin telefon sa han(?) TarD. Och dyrt äre att ringa hem t han, äh, det löser sig väl =) Få sen om han vill följa på bio lr, för jag vill se LUFTSLOTTET SOM SPRÄNGDES! Han vill säkert se ngt annat. Men jag är såååå himla pepp på att se den på bio alltså, redo att lägga mina sista slantar på det ;) Aja, får se hur det löser sig ;P

Här ska ni få två bra låtar:

Donkeyboy-Ambitions


Spin Doctors- Two princes


Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0