I'm on my way

Sitter just nu hos Claudia, ska om ett tag gå och börja göra oss iordning för att fara till Bodbysund och rida =)
Hehe, var ner i Claudias källare för att hitta skor och täckbyxor till Claudia, och då hitta vi en låda med hennes syrras gamla ridsaker. Där fanns bland annat två par ridskor, ett par i strl 36 och ett i strl 37.4, hehe så jag kunde ha ett par och Claudia det andra, så nu slipper jag kanske förfrysa mina små fötter med mina jättetunna ridskor=) Dock var den ena skon lite trång med tanka på att min vänstra fot är 7 jävla mm större än den andra! ;O
Nä, vi skulle tyligen snart fara så måste gå och göra mig klar med mina fyra lager tröjor ;)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0