In front of me

Okej, har legat lite på latsidan och inte bloggat på några dagar.
Var och red igår igen, hehe, undra om hästarna var självmordsbenägna lr? Krister typ hoppa ut mitt framför en bil, somtur var körde den väääldigt sakta xD Vad mer..? Bonne gick ut mitt framför en buss och ville inte gå åt sidan, och typ varje gång det kom en bil skulle dom gå mitt på vägen, spec Bonne, hahah. Skulle galoppera oxå, men ist så blev det trav. Fyfaaaan så fort det gick, det tårades i ögonen och allt! Shiet, jag typ dog! Sen på tbxvägen ville han galoppera, och då gick det ju typ ännu snabbare! Fick typ inte stopp på honom! Har aldrig ridit så fort ever under mina drygt 8 år på hästryggen, haha! Men roligt var det iaf, fast var lite rädd att jag inte skulle få stopp på honom innan vi var hemma igen.
Idag har det inte hänt så mke, varit i skolan. Gjorde jättegoda morotsmuffins på hk:n ;)
NU kliar det jättemke på mitt ena knä och jag är proppmätt efter middagen. Kan det bli bättre? -JA!
Har nå jävla utslag på knät ;O Hehe, bäst att gå och leta fram allergitabletterna så kanske jag kan få bukt med problemet ;D

Puss

Kommentarer
Postat av: Emanuel Nilhzon

Va inte lat!!! :D

2010-01-14 @ 23:02:04
URL: http://snyggeman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0