School

Asså, jag orkade som vanligt inte skriva ngt inlägg igår kv hlr. Det sög, men så äre.
Nu sitter jag i 301:an och väntar på att so:n ska börja om 10 minuter. Känns ganska ensamt här.
Det luktar stall om min jacka :( Det suger.
Efter skolan blir det stan om nu Claudia kmr till skolan ngn gång, det återstår väl att se. Hon är inte här ännu iaf.
Somsagt, so nu, sen lunch, so igen, idrott, sen blire stan. hade egentligen tänkt fara och rida idag men det är typ snöstorm ute, så det var inte så jävla frestande måste jag säga, så det får nog vänta tills imorgon ist.
Nu ska jag ladda hem nya firefox, sen blire lektion (A)

Kisses

Kommentarer
Postat av: Mattias

hej så fin blogg du har! allt bra idag? ^^ :)

2010-01-27 @ 10:57:32
URL: http://mattiasdeluxi.blogg.se/
Postat av: Jessica

Hejhej! Läs gärna min blogg, jag lovar du kommer inte ångra dej =)

2010-01-27 @ 11:28:10
URL: http://thatsnasty.blogg.se/
Postat av: Ano

Claudia hit och Claudia dit,Claudia kommer inte till skolan någe mer denhär veckan, SUCK ON THAT!

2010-01-27 @ 18:35:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0