Together we'll be running somewhere new

Ska snart gå och göra mig iordning, tänkte dra till btk sen, fara till bodbysund imorgon. Shiet, jag och Claudia kmr frysa ihjäl!
Haha, denhär konversationen uppstod igår;
Martina:
-Visst vet ni att det är tillåtet att ha sex med djur i Sverige?
(Wilma börjar komma med förslag på djur man kan ha sex med, om hon får ha sex med våran katt osv??!)
Wilma:
-Så man får typ har sex med en mus?
(Jag börjar gapskratta, försöker säga en sak men det tar ett tag innan jag samlat mig tillräckligt och kan säga):
-Ska du känna av musen får du nog stoppa in hela musen. Då får du en MUS i MUSEN! HAHAHAHAHAH.
Asså jag höll på att döööööööö! xD Det kanske inte var så roligt men asså, jag var trött och hade överskottsenergi efter 1 energidryck. Trött och ha överskottsenergi..Hur hänger det ihop? Aja, så vare iaf.
Aja, Sverige vann iaf bronsmatchen mot Schweiz igår i JVM, 11-4! :D Jag brukar alltid tycka hockey är tråkigt, men igår var det faktiskt kul att se :)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0