Se upp för dårarna!

Okej, idag har jag jobbat...Hårt. NOT! Hade typ 2 kunder på hela dagen så jag satt typ vid datorn, såg film och sen så fixade jag och Denise dagens sysslor.
Igår tog jag iaf tillfälle att hoppa med lilla Lady, fråm början stod vi typ pall och hon rörde sig hellre bakåt än framåt. Men efter kanske 15 min så började hon tillslut lyssna på mig, först var hon jätteförsiktig och det var på håret att vi ens lyckades gå över ett 10 cm kryss, men efter en stund så tyckte hon det var SUPERKUL och jag behövde bara styra så skötte hon resten! Jätteduktig var hon, kanske lite sena eller tidiga språng då och då men hon försökte iaf och det är ju det viktiga (A)
Lite bilder från igår:

Neyla♥

Här gick det både framåt, åt sidan och uppåt!

Inte så snyggt men vi tog oss över det lilla krysset!

Typ överlycklig över att hon tillslut lyssnade på mig (A)

Älskade ponny♥

Och jag avslutar med att visa hur otroligt hög internet-hastighet jag hade igår på jobbet! xD

Nu ska jag göra mig i ordning för att så småningom sätta mig på moppen och köra t ÅNÄSET! :P

Hare gött


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0